شرکت ارتباطات زیرساخت از ابتدای آذرماه سال جاری برای خدمات اینترنت، VPN/MPLS و اینترانت تفاهمنامه سطح خدمات (SLA) ارایه میدهد. <BR>
<BR>
وایمکس نیوز - حسن شاهی، معاون بهرهبرداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام این مطلب گفت: این شرکت براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، خدمات یاد شده را در چهار سطح الماس با ضریب دسترسی 9/99 درصد، سطح طلا با ضریب دسترسی 5/99 درصد، سطح نقره با ضریب دسترسی 99 درصد و سطح برنز با ضریب دسترسی 98 درصد به مشتریانش واگذار میکند.
وی افزود: در صورتی که مشتریان شرکت ارتباطات زیرساخت هیچ موافقتنامه سطح خدماتی از زیرساخت درخواست نکنند، از سطح خدمات برنز بهرهمند میشوند.
شاهی گفت: علاوه بر این شرکت ارتباطات زیرساخت بهمنظور پاسخگویی به مشتریانش به ایجاد مرکز پاسخگویی شبانهروزی اقدام میکند تا بهصورت تمام وقت پاسخگوی مسایل و مشکلات مشتریان زیرساخت باشد.